tiistai 22. lokakuuta 2013

Kampauspaineita!

Oon stressannut nyt jo valmiiksi hääkampauksesta, sillä se on varmaan ainoa asia joka voi hääpäivänä mennä pieleen niin pahasti, että se jäisi harmittamaan. Oli aivan käsittämättömän vaikeaa päättää kampaajaa ja tällä hetkellä ykkösvaihtoehtona on TS-Salonki, joka oli myös viime vuoden häämessuilla Helsingin Wanhassa satamassa tekemässä kampaussuunnitelmia. Mulle suuunniteltiin silloin ihana toispuoleinen kiharakampaus, juuri sen tyyppinen, jota olin itsekin ajatellut silloin! Mutta nyt on mieli muuttunut tai oikeastaan en osaa millään päättää!

Hankin uudet clip on -pidennykset viime keväänä häitä ajatellen, lähes käyttämättöminä olenkin ne saanut pidettyä tähän asti. Vaikka pituutta mun hiuksista löytyy omasta takaa, on ne kyllä aika ohuet. Pidennyksillä saa sitten vähän lisävolyymia tarvittaessa! Aika isoa solkeakin olen kampaukseen suunnitellut. Tässä alla on mun lemppareita kerättynä, ei missään järjestyksessä.

 
 
 
 
Omat lempparini ovat varmaan 1,3 ja 7. Sulhanen haluais niin kovasti mulle ton 7 tyylisen.
 
Mitkä ovat teidän suosikkeja? Löytyykö näistä sellaista, jota voisitte itse pitää hääpäivänänne?


8 kommenttia:

  1. Aivan upeita kampauksia, *huokaus* :) Mä en edes oikeen osaa valita lemppareita, kun tykkään kauheesti kaikista. Sulle sopii varmasti tuollainen ihana niskanuttura ja myös tuo 7 kaltainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niiden välillä oikeestaan koitankin valita. Joku näistä taitaa olla jopa kopioitu sun postauksesta! :) Mulla on kanssa se ongelma etten osaa päättää että nuttura vai ei ja tossa 7 olis tavallaan kummatkin, mutta mun hiukset tuskin riittää siihen :D

      Poista
  2. 2 ja 4 oli mun mieleen. Mulla on kans kampauskriisi. Oon vaan vakuuttunut ettei suomesta löydy kampaajaa joka osaisi loihtia tuollaisia luomuksia. Tai vaikka osaisi niin ei ne näyttäisi omassa päässä miltään :D
    tuntuu et kaikilla muilla on jo kampaajat varattu ja meikä junnaa vaan jälkijunassa ja ei saa päätöstä asiasta tehtyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo 4 on kyllä kanssa yks mun lemppareista! Iski vaan heti kun bongasin sen joskus. Mulla on kanssa sama juttu, en luota kehenkään kampaajaan! Pakko vaan valita joku ja kertoa sille mitä oikeasti haluaa. Tuolla TS-Salongissa ihmisillä on onneksi ainakin kokemusta, niin on vähän helpompi luottaa :)

      Poista
  3. Toi ensimmäinen kampaus on upea ja ehkä mun suosikki. ((: Tallensin sen koneelleni inspiraatiota varten, toivottavasti ei haittaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään haittaa! On kyllä aivan ihana ja koitinkin vääntää tosta kuvasta samanlaisen omiin hiuksiini kokeiluksi (tosin huonoin menestyksin :D)

      Poista
  4. Kuvat 2. ja 3. ovat suosikkejani. Haluaisin joko selkeän niskanutturan tai sitten tuollaisen hieman vapaamman kiharanutturan. Yksityiskohtana haluaisin kampaukseen jollain tavalla letin, kuten kuvassa 3. Ei ole kyllä mitään hajua siitä, mihin kaikkeen oma hiusten pituus taipuu eli pitääkö jopa harkita tuollaisia clip on -pidennyksiä, jotta visio onnistuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muhun kanssa iskee noi letit ihan täysin! Tosi hyvältä suunnitelmalta kuulostaa ;) Niillä clip on:eilla saa kyllä näyttävyyttä.

      Poista