sunnuntai 25. elokuuta 2013

Vihkisormus CHECK!

Alkukesästä tuli mummoni kanssa puhetta vihkisormuksesta. Sainkin häneltä vanhana kultakaupan omistajana hyvät vinkit ja paljon ehdotuksia vihkisormustani varten. Seuraavana päivänä mentiin sitten yhdessä mummoni kanssa katselemaan sormuksia ja sieltähän se sitten osui silmään. Kaikkein kaunein täysin yli budjetin. Sormus jäi kauppaan.
 
Seuraavalla kauppareissulla kun käveltiin Timanttisten liikkeen ohi oli aivan pakko näyttää sulhasellekin Se sormus, josta olin niin puhunut. Mies ihastui sormukseen myös, aivan kuten olin osannut arvata. Ja sitten ei sillä hinnalla ollutkaan enää niin väliä...
 
Kun sama sormus löytyi Kampin liikkeestä -30% ei enää mietitty, vaan tilattiin koko ja pian sormus olikin jo mulla! Nyt se ei meinaa pysyä odottelee kiltisti rasiassansa.
 
 
Romanssi yht. 0.30ct W/SI 14K
 
 


Mun vihkisormus on siis tuo, jossa on tuo suuri keskikivi. Ehkä se saa joskus 10-vuotis hääpäivänä sitten ton toisen kaverikseen ;)

8 kommenttia:

  1. Kauniin sormuksen olet löytänyt :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis sormusvalinta! Ja melkoisella alella, vielä! Hyvä tuuri käynyt teillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, meillä ei oikeesti ikinä käy tuuri :D

      Poista
  3. Mua alkaa kohta oikeesti naurattaa :D Mun kihla ja vihkisormus on lähes tulkoon just tollaset! Vähän erilaiset istutukset, mutta muuten ihan samanlaiset :P

    VastaaPoista
  4. Mielettömän kaunis sormus :) Haluatko paljastaa, mikä tämä on nimeltään? Jos löytäisi edes samantyyppisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Sormuksen varsinainen nimi ei ole minulla tiedossa, mutta jos käyt Timanttisilla kyselemässä romanssi-mallistoa niin varmasti löytyy!

      Poista