sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Tässä ollaan me

Huomasin, etten ole tainnut kertoa juuri mitään meistä itsestämme. Olishan se varmaan ihan kiva kuulla meistä, kun tätä blogiakin luette. :) Teitä on muuten kerääntynyt jo monta lukijaa, kiitos siitä! Ihanaa kun, tahdotte olla mukana meidän matkalla alttarille!

Olen siis 20-vuotias liiketalouden opiskelija, joka on ehtinyt hurahtaa hääblogeihin jo pari vuotta takaperin. Ja nyt sitten rohkaistuin myös itse aloittamaan hääblogin! Teen töitä opiskelujen ohessa 4-6 päivää viikossa, ja siihen meneekin suurin osa vapaa-ajasta. Taidan olla aikamoinen prinsessa, mikä saattaa tuottaa ongelmia kun otetaan huomioon meidän budjettitilanne... Tämä prinsessa kuitenkin muistaa, mikä häissä on kaikkein tärkeintä, ja siksei häitä siirretä seuraavaan vuoteen pelkän budjetti-ongelman takia!


Tuleva mieheni on siis tällä hetkellä armeijan leivissä ja kotiutuu vänrikkinä ensi tammikuussa. Häiden aikaan ukkeli toivon mukaan opiskelee kauppatieteitä Helsingin yliopistossa. Tällä on siis vielä monen monta vuotta opiskelijaelämää edessä, kun mä taas tahdon valmistua mahdollisimman nopeasti. Mies on harrastanut jalkapalloa ja jääkiekkoa koko elämänsä, mutta nyt ne ovat siirtyneet taka-alalle. Kova penkkiurheilija se kyllä vieläkin on! Kultani on maailman kiltein, hauskin, ihanin ja rakastettavin mies. No, ainakin mun maailman! :)

Meidän maailmat kohtasivat 9.8.2007 ja siitä asti ollaan oltu kuin paita ja peppu! Vaikka kovia ollaan yhdessä koettukin, kaikesta on aina päästy yli. Me sanotaankin aina, että meidän suhteen salaisuus on se, ettei anneta periksi. Kun mieskin sitten tajusi, ettei tästä päästä enää mihinkään, tässä se nyt on, polvistui rakkaani mun eteen ja pyysi mua vaimokseen! Oli heinäkuu 2010.

Kosinnasta asti on häistä puhuttu ja sunniteltu, mutta nyt, kaksi vuotta myöhemmin on tullut meidän aika alkaa tosissaan suunnitella meidän elämän siihen asti tärkeintä päivää!

4 kommenttia:

  1. Jehee, onnea onnea onnea! Kiva kun tulit blogiini vierailulle ja laitoit viestiä. Ihana saada taas uusi blogi luettavaksi ja listalle.

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun mun tekstit kiinnostaa! :) Sun blogia oonkin lukenut jo piiitkään!

    VastaaPoista
  3. Hei! Kävitkin mun blogia jo kurkkaamassa, ja mä päätin tulla vastavierailulle :) mukava tietää, että mulla on sittenkin lukijoita, ja että on muitakin jotka jakaa meidän kanssa samanlaisia suunnitelmia, sillä omissa ystävissäni ei ole vielä avioliiton satamaan purjehtijoita :) myös minä jään mielelläni lueskelemaan blogiasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ihanaa kun nyt tuntuu olevan tosi paljon saman ikäisiä morsiamia :) Sun blogi on vielä niin uusi, että kukaan ei ole vielä sitä löytänyt ;)

      Poista