keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Floralytes ja muu häiden valaistus

Olen viimeaikoina törmännyt moneen otteeseen ainakin mulle uuteen ilmiöön, nimittäin floralyteihin. Olen ihan myyty näille pikkuisille värikkäille valoille. Ne toimivat pattereilla, joten virran saannista ei tarvitse huolehtia ja kestävät jopa vettä.

Olen muutenkin pohtinut häiden valaistusta. Onneksi omat häät on elokuun lopulla, jolloin on jo ihanat pimenevät illat ja valaistus pääsee oikeuksiinsa. Pidän valaistusta erittäin tärkeänä tunnelman luojana ja osana koristelua!

Olisi ihanaa luovuttaa tehtävä alan ammattilaisille, he kun pystyvät saamaan valoilla ihmeitä aikaan, mutta budjetti on valitettavasti rajallinen. Se on jo nyt saanut joustaa aika tavalla...

Floralytet ja led-valoköynökset perinteisten kynttilöiden lisänä vaikuttavat täydelliseltä vaihtoehdolta meille! Myös hintansa puolesta ;)

Toivoisin meidän pelkistetysti sisustetun ja erittäin kauniin juhlapaikan valistuksen olevan jotain tämän tyylistä:


Floralytet maljakoissa

Floralytet vesihelmien kanssa
Aika ihania, eikö vain? Ja sopii pienemmällekin lompakolle!

Ps. Mun sormus on kuulemma huomenna haettavissa liikkeestä, jee!

6 kommenttia:

  1. Ei vitsi ompa kivoja! Ja toi valaistus näyttää mun mielestä tosi tunnelmalliselta ja kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Säkin oot vielä täällä, jee! :)

      Poista
  2. Voi vitsi, kun mua rupee vaan joka kerta ärsyttämään kun tuun sun blogia lukemaan! Mäkin haluan häät ja floralyteja ja ihanan mekon ja miehen joka kosii ja sitten mä haluan myös suunnitella koko kekkerit!!! Ihan mahtava ajatus nuo floralytet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D Ihana Katja!! Kyllä suakin kohta ;) Siis noi on ihan sika hyvä keksintö varsinkin pienelle lompakolle!

      Poista
  3. todella kauniin näköisiä! mistä tuollaisia saa ja mikä mahtaa olla hinta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.koyalwholesale.com/ tuolta löytyy alle 2 dollarilla kappale muistaakseni! Aika kivoja juttuja muutekin tuolla! ;)

      Poista